ח"כ מוסי רז: "הממשלה הזו ימנית מידי אבל מתפקדת טוב"

אייל ראובן 1 Comment on ח"כ מוסי רז: "הממשלה הזו ימנית מידי אבל מתפקדת טוב"

ח"כ מוסי רז ב"מהדורת הבוקר": "אנחנו נאלצים להתמודד עם מצב שבו ממשלת ימין שולטת ויש חשש אמיתי שתקום ממשלת ימין קיצונית יותר. לכן אנחנו משמרים את הממשלה הזו"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ מוסי רז (מרצ) שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (שלישי) והתייחס להמשך כהונתה של הממשלה למרות איבוד הרוב בכנסת. "אני חושב שיש כרגע רוב מוצק בכנסת של 60 מול 54 נגד ממשלה אחרת בכנסת. אין רוב להקדמת הבחירות. הממשלה הזו ימנית מידי אבל מתפקדת טוב", אומר רז.

לדבריו "ברור שעברו בממשלה הזו יותר דברים שדרשו בימין, גולת הכותרת זה חוק אזרחות יותר קיצוני ממה שהיה בתקופת נתניהו. אמנם קשה לי להצביע על דברים טובים שנעשו בכנסת, אבל אני יכול להצביע על דברים טובים שעשתה הממשלה: שדרוג היחסים עם מדינות בעולם ובפרט עם ירדן, מצרים וארה"ב, דברים חשובים בתחומי הבריאות והסביבה, ירידה בפשיעה הערבית ובכלל. יש הישגים, יכול להיות יותר אבל גם הכנסת עוד תעשה דברים. יש לי אישית עוד הצעות חוק שעברו קריאה טרומית או ראשונה, בהן כאלה שיש להן רוב גדול".

הוא הסביר: "אנחנו נאלצים להתמודד עם מצב שבו ממשלת ימין שולטת ויש חשש אמיתי שתקום ממשלת ימין קיצונית יותר ולכן אנחנו משמרים את הממשלה הזו. שמעתי אתמול בכנסת אדם שהורשע בטרור אומר "כשאני אהיה השר לבט"פ". רק המילים האלה מרתיעות אותי".

עם זאת, הוא אומר כי "ודאי שלגיטימי לשתף פעולה עם סיעות ערביות שמייצגות את הערבים הפלסטינים אזרחי ישראל. בעיני יותר נכון לשתף פעולה עם בני אדם שככל שניתן העמדות שלהם הן לגיטימיות ולא לוקות בגזענות וקיצוניות".

רז התייחס לביקור הניחומים שערך בבית אחד הנרצחים בפיגוע באלעד: "אני הולך תמיד לכולם. שמעתי שם הרבה כאב. הם הביעו את החשש להסתובב ברחוב. פיגוע מזעזע כזה שקורה ליד הבית – זה מעורר פחד גדול יותר".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הפיגועים אינם "גזענות", מר מוסי?